Cégről

A cég rövid története


Gian Luca Venturelli Italian Coffee Roasting Company  (
Gian Luca Venturelli olasz pörkölő cég) 1996-ban jött létre a Garta tó mellett (Padenghe sul Garda), Gian Luca Venturelli szenvedélyének és vállalkozókedvének köszönhetően.  A cég gyorsan növekedett, első saját létesítménye Roncadelle-ben (Brescia) volt, ahol az pörlő és daráló derendezések mellett, innovatív üzem lett telepítve a kávépárnás csomagoláshoz, így biztosítva a cégnek, hogy ezen specializálódása később nyerő ötletnek bizonyuljon.  

Coffee roasting company Lucaffé brandA kezdeti kis kézművel kávépörkölőből, a cég nagy iramban fejlődött: kevesebb, mint 14 év alatt az évi egy millió kávépárnáról havi két millió kávépáránára növelte forgalmát. A termékek választéka multinacionális céggé nőtte ki magát, de a minőség megmaradt az olasz kézműves kávé pörkölőként. A sikernek számos oka van.
La Piccola - Cecilia

A pökölő cég tovább bővült 2004-ben, új központba költözött, Carpenedolo-ba (Brescia), nem messze a másik cégtől, amit még mindig Gian Luca Venturelli vezetett, és amelyik exkluzív kávépárnás kávégépeket gyárt és forgalmaz, La Piccola (www.lapiccola.it) fantázia név alatt. Az együttműködés a két cég között, amely ötvözte a legjobb tulajdonságait a tradícionális kézműves kávépörkölésnek és az eszpresszó kávégép design-jának, ez a "könnyen elkészíthető" eszpresszó területén tett teljeskörű kísérletezés vezetett oda, hogy lehetős legyen olyan terméket alkotni amely ötvözi mindkét terület kiváló adottságait. 2010-ben további gyáregység megnyitásával bővült a már meglévő részleg.

A Lucaffé márka: minőség és báj

Lucaffé mascot: the little man symbol of the Italian roasting companyRemek ötlet volt a Lucaffé márkát összekapcsolni egy olyan képpel, ami bájt és professzionalizmust idéz fel. 

A különleges gondoskodás a z atraktív és funkcionális csomagolás kidolgozásában is visszaköszön. Tökéletesen megtervezett kiegészítők szél köre is erősíti a termék olasz képét: az olasz eszpresszó tradíciója, ahogy olaszországban az olaszok fogyasztják.

A kis Lucaffé ember, más-más kinézettel minden keverékhez, megragad a fogyasztók emlékeiben, mostanra a minőség szimbóluma és szinonimája lett.

Célközönség

Lucaffetteria - Lucaffé shopAz előre kimért kávé papírcsomagolásának megoldása (kávépárna) nem csak az otthoni vagy irodai használatot tette lehetővé, hanem a kifejezetten minőségi kávékiszolgálást is az éttermekben maximális praktikussággal a nagy mennyiség ellenére. (horeca kiszolgálás) 

Ez a könnyű használhatóság és a terméktámogatás tette ennyire kedvelté külföldön a Lucaffé kávépárnákat. Az új Lucafeeterias és az új Lucaffé shop számos országban egyre gyakrabban kerül elő.  Ezt az üzletet olyan lelkes és elégedett emberek vezetik, akik tudják, hogy minőségi terméket kínálnak.